اطلاعات مورد نیاز برای مهاجرت به دانمارک

معرفی کشور دانمارک

کشور دانمارک کشوری است که از لحاظ جغرافیایی در شمال اروپا می باشد و پایتخت آن کپنهاگ نام دارد.
زبان رسمی مردم این کشور دانمارکی است که زبانهایی مانند آلمانی و گرینلندی نیز در آن رواج دارد. این کشور جنوبی ترین کشور اسکاندیناوی است و تنها یک مرز آن هم با کشور آلمان دارد.
این کشور یکی از شادترین کشورها می باشد و به دلیل اختلاف طبقاتی بسیار پایین مردم از نظر رفاه در بین کشور های مختلف زتبه اول قرار دارد.
این کشور یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپاست و دارای واحد پولی کرون دانمارک می باشد. مردم این کشور مثل کشور ایران طرفدار سرسخت فوتبال هستند و فوتبال جایگاه ویژه ای در بین مردمش دارد.
اخذ اقامت و مهاجرت به دانمارک از راه های مختلفی امکانپذیر است با تیم مهاجرتی کاسپین همراه باشید تا تمام ابهامات مهاجرتی به این کشور برای شما رفع شود.

سرمایه گذاری برای مهاجرت به دانمارک

اخذ اقامت دانمارک از طریق سرمایه گذاری بین یک تا شش ماه زمان خواهد برد و متقاضیان مهاجرت به دانمارک از این روش می توانند بعد از ۵ سال اقامت دائم دانمارک و بعد از ۹ سال زندگی بدون وقفه در این کشور تابعیت دانمارک را بدست آورند.

زندگی در دانمارک با خرید ملک

خرید ملک برای مهاجرت به دانمارک قوانین خاصی دارد و فردی که قصد مهاجرت دارد اگر شهروند کشورهای عضو اتحادیه اروپا نباشد باید برای خرید ملک در دانمارک از وزارت دادگستری اجازه کسب کند و ثابت کند که این ملک را برای زندگی خریده و در طول اقامت خود در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
اخذ اقامت دانمارک به منظور مهاجرت به این کشور از این روش دارای مدت زمان یکسال می باشد اما قابل تمیدی به مدت پنج سال خواهد بود که بعد از این مدت زمان فرد می تواند برای دریافت اقامت دايم دانمارک اقدام کند.

اخذ اقامت دانمارک با خرید اوراق قرضه

در این روش مهاجرت به دانمارک فرد اوراق قرضه دولت را میخرد و این نوعی سرمایه گذاری می باشد که این سرمایه گذاری به دو روش قابل برگشت و غیر قابل برگشت خواهد بود.
در سرمایه گذاری قابل برگشت فرد مقداری پول که مورد نظر دولت می باشد را پرداخت می کند و بعد از پنج سال زندگی در دانمارک می تواند اصل پول خود به علاوه ی اقامت دائم کشور دانمارک را بدست آورد.
در سرمایه گذاری غیر قابل برگشت فرد متقاضی بعد از پنج سال پول خود را دریافت نمی کند و فقط اقامت کشور دانمارک را به دست می آورد.

 

مهاجرت به دانمارک با ازدواج

همانطور که در مقاله های مهاجرت به آمریکا و مهاجرت به پرتغال به این بحث پرداخته بودیم در این مقاله نیز باید بگوییم که اخذ اقامت دانمارک از طریق ازدواج نیز امکانپذیر می باشد.
انتهاب این روش برای مهاجرت به دانمارک باید با صداقت انجام شود چرا که هکانطور که در مقاله های پیشین گفتیم اگر مسئولین سفارت از دروغی بودن این ازدواج مطلع شوند شما شانس مهاجرت به این کشور را برای همیشه از دست خواهید داد.

مدارکی مورد نیاز برای ازدواج و اخذ اقامت دانمارک

پر کردن فرم ازدواج ؛تابعیت کشور دانمارک؛ مجرد بودن فرد؛ اگر همسر فرد فوت شده باید گواهی فوت ارائه شود؛ توانایی مالی

زندگی در دانمارک از طریق کار

اگر فرد از تحصیلات و تخصص لازم برای استخدام در مشاغل اعلام شده توسط کشور دانمارک بهره مند باشد می تواند برای مهاجرت به دانمارک درخواست ویزای کار بدهد. مدت اعتبار این ویزاها برابر با مدت قرارداد کاری با ۶ماه اضافه تر خواهد بود اما اگر مدت زمان در این قرارداد مشخص نباشد یا به عبارتی نامحدود باشد ویزای کاری برای مدت ۴ سال صادر خواهد شد.
اگر بعد از گذشت ۴ سال فرد در همان کار مشغول باشد می تواند درخواست تمدید ویزای کار خود را انجام دهد.
ویزای کاری از یکماه قبل از شروع کار تا سه ماه بعد از اتمام کار اعتبار دارد.

مهاجرت به دانمارک با طرح جذب نیرو

موسسات و شرکت های کشور دانمارک با این طرح می توانند نیروی خارجی متخصص مورد نیاز خود را استخدام کنند.
حداقل حقوق دریافتی با این طرح ۴۰۸ هزار کرون بصورت سالیانه خواهد بود.
اعتبار این ویزا ۴ سال می باشد که فرد متقاضی می تواند بدون حدودیت از کشور دانمارک خارج شود به شرطی که حداکثر شش ماه از از خروج فرد نگذشته باشد و فرد متقاضی می تواند اعضای خانواده را با خپد همراه سازد.

مهاجرت به دانمارک با طرح استقرار

افرادی که در کشور دانمارک تحصیل می کردند و مدرک فوق لیسانس یا دکتری خود را از دانشگاه ها و موسسات آموزشی این کشور دریافت کرده اند می توانند با اخذ این ویزا در کشور دانمارک بمانند و به کاری مشغول شوند.

اخذ اقامت دانمارک از طریق تحصیل

زندگی در دانمارک از طریق تحصیل برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور بسیار پرطرفدار می باشد چرا که مدرک تحصیلی دانشگاه های دانمارک بسیار معتبر ودر سراسر جهان شناخته شده و قابل قبول هستند.این کشور از سیستم آموزشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است که تحصیل و انتخاب دانشگاه های این کشور را پر طرفدار کرده است.
تحصیل در دانشگاه های دانمارک برای شهروندان کشور های عضو اتحادیه اروپا و کشور های شمال اروپا همانند نروژ؛ سوئد و فنلاند رایگان خواهد بود اما هزینه تحصیل در دانشگاه های دانمارک برای اتباع کشورهای خارجی سالیانه چیزی حدود ۱۶۰۰۰یورو با توجه به رشته و مصطع تحصیلی می باشد.

شرایطی نیز وجود دارد که می تواند تحصیل در دانشگاه های دانمارک را رایگان کند:

ـ فرزندان کسانی که از طریق کار اقامت کشور دانمارک را دریافت کرده اند.
ـ کسانی که می تواندد اقامت موقت خود را به دائم تبدیل کنند.
ـ و کسانی که دارای اقامت دائم دانمارک هستند.

مهاجرت به دانمارک با اجرای طرح تجاری

کسانی که طرحی تجاری برای کسب وکار کشور دانمارک دارند و این طرح توسط وزارت کار دانمارک تایید شده می توانند اقامت دانمارک را بدست آورند. بررسی این نتیجه ۶ ماه زمان میبرد. شرط پذیرفته شدن این طرح ها نوآوری و ابتکاری بودن آنهاست و فرد می تواند این طرح ها را در زمینه تاسیس رستوران؛ فروشگاه؛ شرکتهای تجاری و… طراحی کند و از این طریق برای مهاجرت به دانمارک ویزای خود را دریافت کند.


مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به دانمارک

هر کدام از روش های اخذ ویزا برای مهاجرت به دانمارک مدارک مورد نیاز متفاوتی دارند که در مقاله های جدا و توضیحات گسترده تری به آنها می پردازیم اما مدرک مشترک در همه ی آنها گواهی توان مالی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *