بهترین هتل های ترکیه

در چند سال اخیر مهاجرت و سفرهای تفریحی به کشور ترکیه بسیار زیاد شده است. این کشور از نظر موقعیت جغرافیایی و آب وهوا از جایگاه خوبی برخوردار است و از ۸۲ میلیون نفر تشکیل شده است.

اگر بخواهیم از جذابیت های این کشور برای سفر و تفریح بگوییم وقت زیادی لازم داریم چرا که این کشور از جاذبه های گردشگری زیبایی تشکیل شده و دارای شهرهای توریستی و هتل ها ی لوکس و فرهنگ و تاریخ جالبی می باشد.امروز می خواهیم چند مورد از هتلهای بزرگ و مدرن ترکیه را معرفی کنیم پس با ما همراه شوید.

بهترین هتل های ترکیه

شهر استانبول از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرهای ترکیه است به همین دلیل مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی؛ آسیایی واروپایی وبسیاری از متقاضیان مهاجرت می باشد.

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و فرهنگ و آداب و رسوم نزدیک به فرهنگ ایرانیان همواره مورد توجه مردم ایران برای اخذ اقامت دائم بوده است.

در این مطلب می خواهیم بهترین هتل های ترکیه را برای اقامت در شهرهای مختلف بررسی کنیم پس با تیم مهاجرتی کاسپین همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱ـ هتل فور سیزن سلطان احمد{ 4 season hotel Istanbul at sultanahmad}

این هتل پنج ستاره در ساختمانی با حیاطی بزرگ و باغ قرار دارد. این هتل سراسر با آثار تاریخی ترکیه مانند فرش های دستباف یا ستون های بزرگ دیزاین شده است. دارای سالن مجزا برای سونا و ماساژ است و پارکینگ بصورت رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

اتاق های اقامتی این هتل با سیستم تهویه مناسب و حمام های لوکس و…با آثار مربوط به دورهی عثمانی ترکیه طراحی شده اند.

برای کسانی که به ورزش علاقه دارند باشگاه مجزای ورزشی دارد که بصورت شیشه ای در محوطه ای در باغ این هتل لوکس قرار گرفته است.

از نظر موقعیت مکانی این هتل نزدیک به فرودگاه آتاتورک و یکی از جاذبه های گردشگری استانبول یعنی کاخ توپکایی قرار گرفته است و انتخاب بسیار از توریست هاست.

۲ـ هتل شانگری لا بسفر{Shangri la bosphorus Istanbul}

این هتل پنج ستاره در کاخ دوشیزه در محله بشیکتاش واقع شده است. هتل شانگری لا تابحال چندین جایزه بین المللی مانند بهترین هتل در بین ۱۰۰ هتل برتر در مجله راب ریپورت را از آن خود کرده است.

از نظر ظاهری با استفاده از معماری قدیم عثمانی ظاهری بسار شیک و لوکس دارد. اتاق های این هتل دارای اینترنت رایگان؛ تماس با خطوط بین المللی؛ سیستم تهویه هوا؛گاوصندوق الکتریکی و…می باشند.

این هتل از باشگاه سلامتی برخوردار است که در آن استخرهایی برای کودکان و سالن بدنسازی و…طراحی شده است.

دارای دو رستوران می باشد که رستورانIST TOO رستوران اصلی آن است که در آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی و انواع نوشیدنی سرو می شود.

شهر آنکارا به عنوان پایتخت کشور ترکیه نماد مدرنیته می باشد. این شهر پر از نمادهای تاریخی و مدرن است که ترکیبی جذاب را برای گردشگران به وجود آورده است.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید برای شناسایی هتل های زیبا ومعروف آن با ما همراه باشید.

۱ـ هتل بیلکنت{ BILKENT HOTEL}

این هتل پنج ستاره و لوکس پذیرای مهمان های خارجی و نمایندگان بازرگانی بسیاری ازشرکت ها در آنکارا می باشد.

این هتل در واقه محل برگزاری بسیاری از کنفرانس هاست که در محلی آرام اما با دسترسی مناسب قرار گرفته است.

این هتل لوکس از ساعت ۲ بعد از ظهر تا نیمه شب پذیرای مهمان باشد و تا ساعت۱۲ نیمه شب نیز می توانید اتاق های خود را تحویل دهید.

خدمه هتل به دو زبان ترکی و انگلیسی پذیرای مهمان های هتل هستند.هتل بیلکنت دارای اتاق تجهیزات و جلسات می باشد که دستگاه فتوکپی و فکس در آن قراردارد اما برای استفاده از این امکانات باید هزینه ای جدا پرداخت شود.

در این هتل امکانات تفریحی همانند استخر روباز؛ محیط مخصوص باربیکیو؛سونا؛ جکوزیو تراس خورشیدی و… وجود دارد.

همانند بقیه هتل های لوکس ترکیه این هتل نیز سالن بدنسازی دارد که ورزشهای مختلف از جمله یوگارا تحت نظر مربی های مجرب وبرجسته آموزش می دهد.ناگفته نماند موسیقی زنده بصورت شبانه روز در این هتل پخش می شود.

۲ـ هتل هیلتون{HILTON HOTEL}

این هتل با شعبه های مختلف در سراسر جهان قرارگرفته است و با مراکز تفریحی آنکارا فاصله ای مناسب دارد. هتل هیلتون به دلیل امکانات زیادی که دارد مراجعان آن فقط مسافرین نیستند و به عنوان یکی از مراکز تفریحی مورد بازدید خود مردم ترکیه نیز قرار می گیرد.این هتل خدمات خود را بصورت۲۴ساعته ارایه می دهد.

جدا از باشگاه بدنسازی و آموزش یوگا دارای زمین گلف و تنیس است که مسافران می توانند در صورت علاقه از آن استفاده کنند.

شهر آلانیا واقع دراستان آنتالیای  ترکیه از شهرهای توریستی و جذاب این کشور محسوب می شود که هرساله پذیرای گردشگران زیادی می باشد بنابراین دارای هتل های لوکس و زیبا است که می خواهیم کمی بیشتر با این هتلها آشنا شویم پس با تیم مهاجرتی کاسپین همراه باشید.

۱ـ هتل زافیرا دلوکس{ XAFIRA DELUXE HOTEL}

این هتل زیبا در منطقه ی آوسالار آنالیا قرار دارد و دارای  حدود۵۰۰ متر ساحل اختصاصی می باشد که از نظر ظاهری همانند قصری زیبا طراحی شده است که از امکانات تفریحی نظیر استخر روباز؛ استخر سر پوشیده؛ باشگاه بدنسازی و زمین تنیس و…برخوردار می باشد.

اتاق های این هتل از مینی بارهای کوچک تشکیل شده است که مورد توجه بسیاری از مسافرین می باشد و هر کدام از اتاقها دارای اینترنت بیسیم یا تهویه مناسب  وتلویزیون  می باشند.

رستوران هتل زافیرا غذاها و نوشیدنی های متنوع و بین المللی را برای مسافران خود سرو می کند.

هتل پنج ستاره زافرا دارای ۸۱۷ اتاق می باشد که کارکندان و خدمه هتل به چند زبان مختلف پذیرای مهمانان می باشند.

۲ـ هتل بوتانیک{ BOTANIK HOTEL}

این هتل پنج ستاره در منطقه اوکارکالار آلانیا واقع است که دارای پوشش گیاهی سبز زیبایی می باشد. فضای سبز و محیط آرام و امکانات تفریحی این هتل را به گزینه ای عالی برای اقامت تبدیل کرده است.

امکانات اتاق های این هتل عبارتند از سیستم تهویه؛ مینی بار؛سشوار؛ تلفن مستقیم؛ صندوق امانات و بالکن اختصاصی

هتل بوتانیک دو رستوران دارد که یکی بصورت سلف سرویس در پارک این هتل قرار دارد اما دیگری غذاهاو نوشیدنی های بین المللی را برای مسافرین سرو می کند.

این هتل فاصله کمی با مسجد کوناکلی و قلعه ی آلاراهان و همینطور بازار آلارا دارد.

هتل بوتانیک از هتل قبلی کوچکترمی باشد ودارای ۶۱۷ اتاق است که خدماتی همچون تبدیل ارزو نگهداری کودکان ارایه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *