چگونگی اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

برای تحصیل در استرالیا ، باید ویزای تحصیلی استرالیا دریافت کنید. شما باید بتوانید به وزارت امور داخلی ثابت کنید که از شرایط کلیدی ویزای دانشجویی استرالیا که شامل موارد زیر است برخوردار هستید:

  • شرط ورود واقعی موقت (GTE)
  • الزامات مالی
  • الزامات مهارت انگلیسی
  • الزامات سلامتی و شخصیت

همچنین باید فرم درخواست ویزای دانشجویی استرالیا را تکمیل کنید ، هزینه درخواست ویزا را بپردازید و شاید در مصاحبه شرکت کنید.

متقاضی موقت واقعی (GTE) چیست؟

شرط ورود موقت واقعی (GTE) که در نوامبر 2011 معرفی شد ، می گوید متقاضی ویزا باید بتواند قصد اصلی خود را برای ماندن موقت در استرالیا به منظور تحصیل یا همراهی دانش آموز به عنوان یک فرد وابسته (یعنی همسر یا فرزند) نشان دهد. که عوامل زیر در نظر گرفته خواهد شد:

  • شرایط در کشور شما
  • شرایط احتمالی برای شما در استرالیا
  • ارزش دوره انتخابی شما برای آینده شما
  • سابقه مهاجرت شما

به منظور تعیین اینکه آیا شرایط GTE را برآورده می کنید ، ممکن است از شما خواسته شود در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری استرالیا در مصاحبه شرکت کنید. برخی از متقاضیان فقط باید فرم درخواست ویزا را پر کنند.

تکمیل فرم درخواست ویزای دانشجویی استرالیا

همه دانشجویان بین المللی برای یک ویزا درخواست می کنند: ویزای دانشجویی ، که باید برای ان آنلاین درخواست کنید.

قبل از درخواست ویزا ، باید تأیید ثبت نام (COE) یا نامه پیشنهادی را تأیید کنید که تأیید می کند در دوره ای ثبت شده تحت نظر موسسات دوره های مشترک المنافع (CRICOS) پذیرفته شده اید COE. به شکل یک کد آنلاین خواهد بود که باید در قسمت درخواست مناسب ویزای آنلاین وارد قسمت مناسب شوید. همچنین ممکن است لازم باشد مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید.

شرایط ویزای تحصیلی  استرالیا

هنگام تکمیل فرم درخواست ویزای آنلاین خود ، باید مدارک زیر را با توجه به شرایط ویزای دانشجویی استرالیا ارائه دهید:

الزامات مالی: شواهدی از بودجه کافی برای تأمین هزینه های تحصیل ، سفر و زندگی. از فوریه 2018 ، مبلغ مورد نیاز برای اثبات هزینه زندگی (جدا از شهریه و سفر) 20،290 دلار استرالیا (13،750 دلار آمریکا) برای یک سال تعیین می شود. اگر افراد وابسته دارید (مانند همسر و فرزندان) ، همچنین باید شواهدی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی آنها ، از جمله هزینه مدرسه ، نشان دهید. از طرف دیگر ، می توانید شواهدی را نشان دهید که نشان می دهد همسر یا والدین شما از شما حمایت می کنند و حداقل 60،000 دلار استرالیا (40،660 دلار آمریکا) در سال درآمد دارند.

شرط تسلط به زبان انگلیسی: اگر اهل یک کشور انگلیسی زبان نیستید (و حداقل پنج سال تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان را گذرانده اید) باید ثابت کنید که می توانید به میزان لازم انگلیسی صحبت کنید. آزمون های واجد شرایط شامل IELTS ، TOEFL iBT ، Pearson Test of English (PTE) Academic و Cambridge Advanced English (CAE) است.

الزامات بهداشتی: ممکن است از برخی دانش آموزان خواسته شود که یک آزمایش پزشکی و یا رادیولوژی انجام دهند تا نشان دهند که از سلامت کامل برخوردار هستند (این امر برای مثال در مورد افرادی که قصد آموزش به عنوان پزشک ، دندانپزشک یا پرستار را دارند) صدق می کند. اگر به شما گفته شد این کار را انجام دهید ، باید در یک قرار ملاقات با یک پزشک که توسط اداره مهاجرت استرالیا تأیید شده است شرکت کنید.

الزامات شخصیت: شرایط ویزای دانشجویی استرالیا بیان می کند که برای ورود به استرالیا باید از شخصیت خوبی برخوردار باشید. این شامل بررسی سوابق کیفری است تا مطمئن شوید سابقه کیفری قابل توجهی ندارید. همچنین ممکن است نیاز به اخذ گواهینامه ترخیص کیفری (یا گواهی پلیس) یا اخذ بیانیه پلیس داشته باشید و ممکن است از شما خواسته شود که فرم اعلامیه شخصیت را تکمیل کنید.

مدارک ویزای تحصیلی  استرالیا

به طور معمول ، دانش آموزان باید موارد زیر را ارائه دهند:شرایط لارم

تکمیل فرم درخواست ویزای دانشجویی استرالیا (157A)

هزینه درخواست ویزا – در حال حاضر 620 دلار استرالیا (420 دلار آمریکا)

کپی صفحه اطلاعات بیوگرافی گذرنامه (ممکن است از برخی دانشجویان خواسته شود گذرنامه خود را به صورت فیزیکی ارائه دهند)

  • گواهی ثبت نام یا نامه پیشنهاد
  • شواهدی از بودجه کافی
  • مدارک پوشش بیمه درمانی
  • نتایج آزمون مهارت انگلیسی
  • نتایج بررسی سوابق کیفری
  • چهار عکس اخیر به اندازه گذرنامه

بعد از اینکه اسناد پشتیبان خود را جمع آوری و اسکن کردید ، باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و با سیستم برنامه آنلاین درخواست دهید.

از ویزای دانشجویی خود استفاده کنید

شما می توانید تا 90 روز قبل از شروع دوره با ویزای دانشجویی خود وارد استرالیا شوید. ظرف هفت روز پس از ورود ، باید آدرس محل اقامت خود را به ارائه دهنده آموزش و پرورش خود اطلاع دهید و در صورت تغییر آدرس ، ظرف هفت روز به آنها اطلاع دهید.

در حالی که ویزای دانشجویی دارید ، باید تعهدات خاصی را انجام دهید: باید در یک دوره ثبت شده در CRICOS ثبت نام کنید ، به طور منظم در کلاس ها شرکت کنید ، پیشرفت رضایت بخشی در دوره داشته باشید و بیمه درمانی OSHC را حفظ کنید. شرایط خاصی برای ویزا وجود دارد که شما و افراد وابسته به آن باید رعایت کنید. نقض شرایط ویزا ممکن است منجر به لغو ویزای شما شود.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *