هرآنچه باید برای خرید ملک در کشور پرتغال بدانید

خرید ملک در پرتغال

پرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است که با خرید ملک در کشور پرتغال شما می توانید ویزای طلایی پرتغال را دریافت کنید.

اگر برای هزینه ی مهاجرت به کشور پرتغال مشکلی ندارید بهترین راه می تواند سرمایه گذاری از طریق خرید ملک باشد. این کشور جزو کشورهای شینگن است و پایتخت آن شهر لیسبون می باشد.

شما می توانید با مبلغ ۲۸۰ هزار یورو سرمایه گذاری و خرید ملک به این کشور مهاجرت کنید و از مزایای ویزای طلایی کشور پرتغال که سفر آزادانه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهد بود بهره مند شوید. این کشور سراسر نیروی متخصص و سطح بالا در زمینه تجارت می باشد و به دلیل نزدیکی به آمریکا و کانادا و انگلیسی به راحتی دسترسی به بازارهای جهانی خواهد داشت. در ادامه بیشتر با مزایا و شرایط خرید ملک در کشور پرتغال آشنا خواهید شد.

شرایطی که برای خرید ملک در کشور پرتغال نیاز است

برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال به عنوان یک تبعه خارجی نیاز به مدارک و شرایطی خواهید داشت که در ادامه به بررسی آن می پردازیم :

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در کشور پرتغال

گذرنامه یا کارت شهروندی : برای معاملات بانکی نیاز به یک سری مدارک هویتی خواهید داشت که کارت شهروندی یا گذرنامه می تواند قابل استفاده باشد.

 حساب بانکی : بانک های بین المللی زیادی در پرتغال وجود دارند که می توانند به شما برای خرید ملک و یا نقل و انتقالات و پرداخت قبوض کمک کنند.

 شماره مالیاتی : برای انجام معاملات و پرداخت مالیات نیاز به شماره مالیاتی یا NIF خواهید داشت از جمله کارهایی مثل درخواست رهن یا پرداخت و نصب قبوض آب و برق و… که می توانید با گذرنامه به دارایی محل زندگی خود رفته و درخواست دریافت شماره مالیاتی کنید.

خرید ملک در کشور پرتغال

خرید ملک در کشور پرتغال و اخذ ویزای طلایی

برای دریافت اقامت کشور پرتغال می توان ویزای طلایی دریافت کرد که برای سرمایه گذاران خارج از اتحادیه اروپا صادر می شود و نیاز به شرایطی خواهید داشت:

ـ خرید املاکی با قدمت بیشتر از ۳۰ سال در مناطق بازسازی شده شهر به ارزش برابر یا بیشتر از ۳۵۰ هزار یورو

ـ خرید املاکی به ارزش برابر یا بیشتر از ۵۰۰ هزار یورو

خرید ملک در کشور پرتغال و اخذ اقامت

اگر سرمایه گذاری در پرتغال را از طریق خرید ملک انجام دهید و ویزای طلایی دریافت کنید می توانید بعد از پنج سال اقامت در این کشور درخواست اقامت دائم داشته باشید.

در طی این پنج سال اقامت در کشور پرتغال می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید از جمله :

ـ افراد نزدیک به سرمایه گذار می توانند از مزایای این فرد مثل سفر و کار در پرتغال بهره مند شوند.

ـ بعد از گذشت این پنج سال فرد می تواند اقامت دائم و شهروندی خود را دریافت کند.

ـ فرد متقاضی می تواند به کشور پرتغال وارد شده و از زندگی امن با سطح استاندارد های بالا و سیستم آموزشی بسیار مناسب بهره مند شود.

ـ بدون نیاز به داشتن ویزا به کشورهای شینگن نیز سفر کند.

هزینه سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور پرتغال

در بین تمام کشورهای اروپایی می توان گفت خرید ملک در کشور پرتغال هزینه های مناسب تری خواهد داشت و قیمت متوسط خرید ملک در پرتغال در سال های اخیر چیزی حدود ۱۱۷۸ یورو برای هرمتر مربع بوده و می توان گفت برای هر ملک در هر قسمت پرتغال این رقم متفاوت خواهد شد.

سرمایه گذاری در پرتغال

راه های تامین هزینه های خرید ملک در کشور پرتغال

شما می توانید علاوه بر پول نقد برای خرید ملک و اخذ اقامت پرتغال از بانک های پرتغالی وام نیز دریافت کنید چرا که این کشور با دادن وام به تبعه های خارجی هیچگونه مشکلی نخواهد داشت. برای وام گرفتن می توانید به چند نکته زیر توجه کنید:

ـ برای درخواست وام نیاز به مدارکی از جمله مدارک هویتی ؛ درآمد مالی و جزئیات حساب بانکی و کارت های اعتباری خواهید داشت.

ـ دریافت وام در کشور پرتغال نیاز به بازپرداخت دارند.

ـ دریافت وام با باز پرداخت ۲۵ ساله برای افراد مقیم پرتغال و با بازپرداخت ۳۰ ساله برای افراد غیر مقیم وجود دارد.

ـ بانک های پرتغالی ۷۰ درصد ارزش ملک را وام خواهند داد و اگر قصد دریافت اقامت را نیز داشته باشید این مقدار به ۸۰ درصد نیز خواهد رسید.

معرفی چندین مکان مناسب برای خرید ملک در کشور پرتغال

در کشور پرتغال چندین مکان زیبا و جذاب و دیدنی وجود دارد که افراد می توانند با بازدید از این مکان ها برای خرید ملک تصمیم گیری کنند :

ـ خرید ملک در لیسبون : املاک لیسبون در شهر لیسبون که سرشار از تاریخ قدیمی این کشور است تعداد زیادی قلعه و تفرج گاه های ساحلی دارد و و خرید ملک در این منطقه بسیار مقرون به صرفه گزارش شده است.

ـ خرید ملک در آلگاروه : آلگاروه یک خط ساحلی بسیار زیبا دارد که سراسر از آب های زلال و صخره های گچی می باشد و املاک را با قسمت های مختلف در مکان های متفاوت ارائه می دهد.

ـ خرید ملک در جزیره مادیرا : خرید ملک در این قسمت از کشور پرتغال می تواند آرامش و سکوت را برای شما به ارمغان بیاورد چرا که این جزیره شامل جنگل ها و سواحل زیبای شنی می باشد که تضاد بسیار جالبی بین خشکی و دریا ایجاد کرده است.

ـ خرید ملک در کشور پرتغال در آزور : در مجمع الجزایر آزور در چند کیلومتری ساحل لیسبون ۹ جزیره آتشفشانی با مناظر زیبا و چشم گیر وجود دارد که خانه ها و ویلاهای بسیاری با منظره ی روبه دریا به افراد ارائه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *