جاذبه های امارات

چند مورد از بهترین جاذبه های امارات
امارات متحده عربی کشور کوچکی است؛ اما مکان‌های جذاب بسیاری برای بازدیدکنندگان دارد که هر کسی را عاشق خود می‌کند. از ساختمان‌های مدرن گرفته تا مراکز فرهنگی؛ از هر موضوعی در امارات، چیزی حتی کوچک پیدا می‌کنید. این چیزی است که امارات متحده عربی را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است. دبی و ابوظبی از مهم‌ترین شهرهای توریستی این کشور هستند. در ادامه می‌خواهیم بهترین و پرطرفدارترین دیدنی های امارات در شهرهای دبی و ابوظبی را به شما معرفی کنیم. این دو مقصد از بین سایر شهرهای این کشور، بیشتر مورد توجه ایرانیان است و گردشگران کشورمان تمایل زیادی به سفر به این دو شهر زیبا دارند.
برج خلیفه


برج خلیفه (Burj Khalifa) با ارتفاع بیش از ۸۰۰ متر، بلندترین ساختمان جهان است و یکی از چشمگیرترین چشم‌اندازهای دبی محسوب می‌شود. همچنین از طبقه ۱۴۸ این برج می‌توانید چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دبی را به تماشا بنشینید؛ چشم‌اندازی از دریا تا بیابان. بازدید از برج خلیفه تجربه‌ای منحصربه‌فرد است.
فواره های موزیکال دبی


فواره‌های موزیکال دبی (Dubai Fountains) یکی از زیباترین جاذبه‌های دبی است. این آب‌‌نماها در کنار دریاچه‌ی مصنوعی دبی مال و برج خلیفه قرار دارد و گردشگران زیادی برای تماشای رقص این آب‌نماها گرد این دریاچه جمع می‌شوند. شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۷ شب برای تماشای رقص فواره‌های موزیکال به این مکان بروید.
پارک آبی آکواونچر


پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Waterpark) یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی واقع در منطقه‌ی Atlantis the Palm است. کسانی که به تفریحات آبی علاقه دارند، می‌توانند در سفر به دبی به این پارک آبی سر بزنند. پارک آبی آکواونچر بخش‌های مختلفی دارد و تمامی اعضای خانواده، از بزرگترها تا کودکان، می‌توانند اینجا خوش بگذرانند. در پارک آبی کواونچر می‌توانید با پوشیدن لباس مخصوص، کنار کوسه ماهی‌ها شنا کنید.
برج عرب


برج‌العرب (Burj Al Arab) تنها هتل ۷ ستاره دبی است. هر کسی که به دبی سفر می‌کند، باید از این هتل قایقی شکل دیدن کند. شما می‌توانید از ساحل به تماشای برج‌العرب بنشینید یا برای عصرانه، یک میز در آن رزرو کنید یا اینکه منتظر شوید غروب شود و از هر نقطه شهر، این آسمان‌خراش را که حالا چراغ‌هایش روشن شده است، تماشا کنید.
خور دبی


خور دبی (Dubai Creek) نبض تپنده شهر است و دبی را به دو بخش دیره (در شمال) و بور دبی (در جنوب) تقسیم می‌کند. خور دبی در پیشرفت این شهر نقش اساسی دارد و اولین بار، مهاجران برای صید ماهی و مروارید از این نهر به دبی وارد شدند. پس از گذشت سال‌ها، خور دبی هنوز محبوبیت خود را دارد و یکی از شلوغ‌ترین نقاط شهر است.
موزه لوور


موزه لوور ابوظبی (Louvre Abu Dhabi) در منطقه فرهنگی جزیره سعیدیات، توسط معماری فرانسوی به نام «ژان نوول» طراحی شده است و هم‌اکنون یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب برای دوستداران موزه است. این موزه که یک موزه هنر و تمدن است، در ۸ نوامبر سال ۲۰۱۷ افتتاح شد. در این موزه می‌توانید ۶۰۰ اثر هنری دائمی از فرانسه و ۳۰۰ اثر قرض گرفته شده از سایر موزه‌ها را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *