برنامه مهاجرتی کشور ژاپن

ژاپن

اخذ ویزای توریستی ژاپن

 

ژاپن کشوری فوق العاده جذاب با فرهنگی کهن و غنی که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این کشور در آقیانوس آرام واقع در آسیای شرقی می باشد که با مرزهای آبی کشورهای چین، کره جنوبی، کره شمالی و کشور روسیه همسایه‌ می باشد . توکیو پایتخت ژاپن با جمعیتی بالغ بر ۳۵ میلیون نفر از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است.  ژاپنی‌ها کشورشان را «نیپون کوکو» خطاب می‌کنند که به معنی خاستگاه خورشید است از این رو به کشور ژاپن کشور آفتاب تابان نیز میگویند. ژاپن یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادی جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی شناخته می شود و در زمینه تکنولوژی و فناوری پیشرفت های زیادی داشته است.طبیعت زیبا و فوق العاده، معماری خاص و منحصربفرد ژاپن، بناهای بی نظیر و قدیمی و گشت و گذار در خیابان های شلوغ می تواند برای گردشگران فوق العاده جذاب باشد.  اخذ ویزای توریستی ژاپن یکی از راه های ورود به این کشور زیبا میباشد.

ژاپنمدارک

پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه و وجود دو صفحه خالی در آن

یک نسخه فرم تقاضای ویزا

یک قطعه عکس سایز ۴٫۵در ۴٫۵ با زمینه سفید که بیشتر از ۶ ماه نگذشته باشد

شناسنامه متقاضی  به همراه ترجمه انگلیسی

اثبات تمکن مالی

گردش حساب بانکی 3 ماهه اخیر متقاضی

گواهی اشتغال با ذکر حقوق و موافقت با مرخصی

سابقه سفر قبلی

دعوتنامه

برنامه سفر و واچرهتل

ضمانتنامه

برگه اقامت محلی ضامن JUMIN-HYO

مراحل

پروسه درخواست و اخذ ویزای توریستی ژاپن حدودا ۷ تا ۱۰ روز کاری برای ویزا شدن زمان لازم است. مدت اعتبار ویزای توریستی ژاپن، سه ماه می باشد که برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید است .برخی کشورها از شمول دریافت ویزای توریستی ژاپن مستثنی شده اند و نیازی به اخذ ویزای توریستی ژاپن برای سفر به این کشور را ندارند . باید در نظر داشته باشید که معیارهایی همچون سن کم، عدم سابقه سفر و ارائه مدارک غیر معتبر سبب ریجکت شدن ویزای توریستی ژاپن خواهند شد.

/

اخذ ویزای تحصیلی ژاپن

 

تحصیل در ژاپن با امکانات تحصیلی بسیار مناسب این کشور می تواند یکی از بهترین گزینه های تحصیلی داشنجویان بین المللی محسوب شود. این کشور یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی و قدرتمندترین اقتصادهای جهانی می باشد. ژاپن با پیشتازی درعرصه تکنولوژی , پژوهش , وجود استانداردهای بسیار بالای آموزشی , دانشگاه های معتبر، هزینه زندگی دانشجویی , هزینه تحصیل و بورسیه تحصیلی هر کدام می تواند توجیح مناسب و قابل قبولی برای تحصیل دراین کشور باشد که سالیانه متقاضیان زیادی خواهان تحصیل در دانشگاههای معتبر این کشور هستند.

ژاپن

شرایط

مدرک تحصیلی دیپلم

بدون محدودیت معدل تحصیلی

حداکثر سن 45

تحصیل در رشته زبان ژاپنی در مقطع کارشناسی

موجودی حدقل 200000 ین در حساب متقاضی

پروسه زمانی 18 تا 24 ماه

مزایا

یافتن سریع کار پس از فارق التحصیلی

اعتبار بسیار بالای مدرک تحصیلی این کشور در تمام کشورهای دنیا

کشوری با امنیت بالا

اجازه اشتغال دانشجویان در کنار تحصیل

.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع ویزای تحصیلی و توریستی کشور ژاپن هم اکنون با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی کاسپین تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *