معرفی برترین شغل ها برای مهاجرت کاری

برترین شغل ها در مهاجرت کاری

از آنجا که مهاجرت تحصیلی یکی از ساده ترین راه ها برای ساکن شدن در کشورهای خارجی می باشد اما مهاجرت از طریق کار و شغل نیز یکی از کم هزینه ترین راه ها به شمار می رود.برای داشتن برترین شغل ها برای مهاجرت کاری یکی از موارد مهمی که فرد متقاضی را در این راه کمک خواهد کرد سابقه کاری وی می باشد اما اگر فردی سابقه کاری نداشته باشد می تواند در بهترین و ارزان ترین کشورها کار کرده تا سابقه کاری خود را افزایش دهد و شانس بیشتری برای دریافت جاب آفر کشورهای مختلف به دست آورد. هر کدام از کشور ها بر اساس شرایط اقتصادی که دارند ویزاهای کاری مختلفی صادر می کنند از جمله ویزای کاری اسکیل ورکر که بر اساس مهارت فرد است و یا ویزای ثبت شرکت در کشورهای خارجی و… در ادامه با تیم مهاجرتی کاسپین همراه باشد تا بیشتر با برترین شغل ها برای مهاجرت کاری آشنا شوید.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری

هر کشوری بر اساس برترین شغل ها برای مهاجرت کاری شرایط متفاوتی خواهد داشت و مدارک مورد نیاز آن ها با هم تفاوت دارند اما به طور کلی فردی که قصد مهاجرت را دارد باید مدارک و شرایط زیر را دارا باشد :

مدرک تحصیلی : هر چقدر رشته تحصیلی فرد متقاضی با مهارت وی در کار ارتباط بیشتری داشته باشد شانس دریافت ویزای کاری را نیز بالا می برد.

سابقه کاری : بیشتر کشورها حداقل ۳ سال سابقه کاری در زمینه شغلی که برای آن درخواست داده اید می خواهند.

تسلط به زبان : به هر کشوری که قصد دارید مهاجرت کنید باید زبان آن را یاد بگیرید چون نوع مهاجرت شما کاری است پس نیاز به ارتباط با مردم دارد.

شزایط سنی : در هر کشوری این شرایط متفاوت خواهد بود اما به طور کلی در بازه ۱۸ الی ۴۰ سالگی شانس دریافت ویزای کاری بیشتر خواهد بود.

موارد دیگر : نداشتن سو پیشینه ؛ مدارک مالی ؛ رزومه کاری ؛ سلامتی کامل جسمی و روحی ؛ پاسپورت معتبر ؛ مدارک هویتی با ترجمه و توصیه نامه از کارفرمای قبلی

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری

مزایا و معایب مهاجرت کاری

بر اساس برترین شغل ها برای مهاجرت کاری این نوع مهاجرت می تواند مزایا و یا معایبی را به دنبال داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد :

معایب مهاجرت کاری :

مدرک تحصیلی معتبر برای بسیاری از شغل ها

شرایط سخت اخذ ویزای کاری

محدودیت سنی برای پیشنهاد کاری

لزوم اخذ مدرک زبان

مزایای مهاجرت کاری :

ساخت رزومه کاری قوی

افزایش سابقه کاری

امکان اخذ اقامت در برخی از کشورها

آشنایی با فرهنگ های جدید

مزایا و معایب مهاجرت کاری

برترین شغل ها برای مهاجرت کاری به آلمان

از آنجا که بیشتر مردم کشور آلمان را افراد مسن تشکیل می دهند پس شانس بیشتری برای کار در این کشور برای نیروهای جوان وجود خواهد داشت. بیشتر فرصت های شغلی در این کشور در زمینه صنعتی و مهندسی وجود دارد.

برخی از این مشاغل عبارتند از :

مهندسی برق : ۶۰ الی ۸۳ هزار یورو

پرستار : ۵۰ الی ۶۰ هزار یورو

مهندس عمران : ۷۲ هزار یورو

پزشکی : ۶۵ الی ۸۵ هزار یورو

مهندس آی تی : ۵۰ هزار یورو

مهندس مکانیک : ۴۰ الی ۵۰ هزار یورو

برترین شغل ها برای مهاجرت کاری به کانادا

کشور کانادا دارای با ثبات ترین شرایط اقتصادی در جهان است و بیشتر شغل های این کشور در زمینه مدریت و مهندسی می باشد. برخی از این شغل ها برای مهاجرت کاری در این کشور عبارتند از :

مدیریت مالی : ۷۲ الی ۱۱۰ هزار دلار کانادا

مهندسی پروژه : ۸۷ الی ۱۳۹ هزار دلار کانادا

حسابداری : ۴۵ الی ۷۵ هزهر دلار کانادا

مدیر پروژه آی تی : ۸۱ الی ۱۴۰ هزار دلار کانادا

نماینده فروش : ۳۵ الی ۸۰ هزار دلار کاندا

مهندس نرم افزار : ۷۶ الی ۱۳۰ هزار دلار کانادا

برترین شغل ها برای مهاجرت کاری به کانادا

برترین شغل ها برای مهاجرت کاری به استرالیا

کشور استرالیا برای ایرانیان یکی از بهترین مقاصد در جهت مهاجرت کاری خواهد بود و به دلیل داشتن شرایط اقتصادی مناسب و بازار کار عالی مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری در کشورهای مختلف می باشد و هر ساله لیستی از مشاغل مختلف برای جذب نیرو منتشر خواهد کرد.

در سال های اخیر فرصت های شغلی در این کشور حدودا ۱۶۰ هزار مورد بوده است که تقریبا نیم بیشتر این فرصت ها به افرادی که تحصیلات مرتبط با همان شغل را دارند داده می شود. برخی از برترین شغل ها برای مهاجرت کاری به استرالیا عبارتند از :

پرستاری ؛ برنامه نویسی ؛ مهندسی ؛ نجاری ؛ برقکاری ؛ دبیری

برترین شغل ها برای مهاجرت کاری به دانمارک

بیشتر فرصت های شغلی در دانمارک در زمینه پزشکی است که حقوقی معادل ۹ هزار دلار در ماه دارد که بر اساس زمینه و سابقه کاری هر فرد می تواند متفاوت باشد. برخی از برترین شغل ها برای مهاجرت کاری در دانمارک در زیر برای شما جمع آوری شده است :

مدیر فروش : ۱۹۹ هزار کرون دانمارک

استاد دانشگاه : ۱۸۵ هزار کرون دانمارک

شغل های مدیریتی : ۲۲۷ هزار کرون دانمارک

مهندس هسته ای : ۲۱۵ هزار کرون دامارک

برترین شغل ها برای مهاجرت کاری به دانمارک

بهترین شغل ها برای مهاجرت کاری در کشور سوئد

این کشور مکان بسیار مناسبی برای زندگی با استاندارد های بالا و رفاه اجتماعی خواهد بود و تحصیل در این کشور به نوعی رایگان می باشد و می تواند مقصد بسیار مناسبی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می رود. برخی از شغل ها برای مهاجرت کاری در سوئد به شرح زیر می باشد :

مدیر مالی ارشد : ۹۴ هزار کرون سوئد

وکیل : ۱۱۴ هزار کرون سوئد

قاضی : ۱۴۱ هزار کرون سوئد

خلبان : ۶۷ هزار کرون سوئد

استاد دانشگاه : ۸۰ هزار کرون سويد

مدیر بانک : ۱۰۷ هزار کرون سوئد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *