چند نکته که قبل از تحصیل در استرالیا باید بدانید

ایده تحصیل در استرالیا می تواند بسیار دلهره آور به نظر برسد. این کشور در آن سوی جهان است و یک کشور بزرگ است ، بنابراین بسیاری از ناشناخته ها درمورد ان وجود دارد. در اینجا 12 مورد است که قبل از تحصیل در استرالیا باید بدانید

1. چشم انداز استرالیا

اولین تفاوت عمده ای که هنگام ورود به استرالیا متوجه میشوید این است که فضای زیادی وجود دارد ، زیرا این کشور بسیار بزرگ است. توصیه می می شود تا آنجا که ممکن است به سفرهای مختلف بپردازید و تا آنجا که می توانید بیشتر کاوش کنید.

2. زندگی دانشگاهی بسیار آرام است

در استرالیا ساختار دانشگاه بسیار متفاوت است ، زمان تماس بسیار کمتری با اساتید وجود دارد. همچنین انعطاف پذیری زیادی در مورد انتخاب واحد و امتحان مجدد وجود دارد ، بنابراین در دانشگاه احساس آرامش می کنید.

3. دوست یابی آسان است

هنگام تحصیل در خارج از کشور ، طرز فکر متفاوتی دارید ، بنابراین به نظر می رسد که شرایط همه برای دوست شدن بهتر است.سالن های دانشجویی در این کشور مملو از استرالیایی ها و دانشجویان بین المللی است که پیدا کردن دوستانی جدید و برقراری روابط اجتماعی اسان تر می شود.

4. شما با خاطرات شگفت انگیز استرالیا را ترک خواهید کرد

مسافرت با یک کامپورن از راه دور ، از صخره پریدن به دریا ، تلاش و شکست خوردن برای موج سواری. توصیه می شود که به استرالیا بروید و بهترین تجربه تحصیل را در آنجا داشته باشید. ان جا مکان بسیار خوبی برای کاوش است. استرالیا فرصتی عالی برای مستقل شدن و قرار گرفتن در محیطی کاملاً متفاوت است.

5. استرالیا گران است

استرالیا گرانتر از انگلستان است .البته این موضوع مانند هر کشوری بستگی به محل زندگی شما دارد. قیمت اجاره انعطاف پذیر است اما IGA ، که رایج ترین سوپر مارکت است ، بسیار گران است. مخصوصا میوه.

6. اختلاف ساعت باعث می شود دلتان برای خانه تنگ شود

این بستگی به تجربه شما در استرالیا و شخص شما دارد ، اما ارتباط با دوستان و خانواده را دشوار می کند. اغلب برای صحبت با والدین باید زود از خواب برخیزید. این چیزی است که باعث می شود احساس کنید خیلی دور هستید.

7.ساحل غربی نسبت به شرق جمعیت کمتری دارد

پرت با دانشجویان خارجی محبوب ترین شهر در استرالیا نیست اما در منطقه ای بسیار زیبا قرار دارد و خوشحال خواهید شد که از آن دیدن کنید. ساحل شرقی از غرب بزرگ تر است. اگر در پرت تحصیل می کنید ، مطمئن شوید که ملبورن و سیدنی را نیز در برخی مواقع مشاهده کرده اید. با این حال ، شما باید با هواپیما پرواز کنید ، زیرا آنها بسیار با هم فاصله دارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *