هرآنچه نیاز است برای زندگی در کشور آرژانتین بدانید

کشور آرژانتین در آمریکای جنوبی قرار دارد و پایتخت آن شهر بوینس آیرس است و از آب و هوای گرمی برخوردار می باشد.مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. استخراج معدن در این کشور روبه رشد است و قدرت آن برای خریدن ارز و دیگر چیزهای مورد نیاز افزایش یافته است و این نشان دهنده ی قدرت آرژانتین در اقتصاد خواهد بود. زندگی در کشور آرژانتین برای کسانی که برنامه های کامپیوتری از جمله برنامه نویسی را یاد دارند بسیار پر سود خواهد بود چرا که مردم این کشور به نرم افزارهای دیجیتالی اهمیت زیادی می دهند. این کشور زمستان های خشک و سرد و تابستان های گرم و داغی دارد و باید گفت زندگی در کشور آرژانتین برای کسانی که به آب و هوای خیلی گرم عادت ندارند مناسب نخواهد بود.

 در ادامه با تمامی شرایط زندگی در آرژانتین آشنا خواهید شد.

کار در کشور آرژانتین

برای زندگی در کشور آرژانتین در ابتدا برای آگاهی از شرایط کاری  باید ویزای توریستی دریافت کرد و در طی مدت سفر در این کشور با کارفرمایان مختلف وارد صحبت شد تا بتوانید نظر یکی از انها را جلب کرده و در نهایت برای کار دعوتنامه برای شما صادر شود.

ایجاد شغل در کشور آرژانتین:

برای ایجاد شغل توسط خودتان و زندگی در کشور آرژانتین باید از دولت این کشور مجوز کاری دریافت کنید و بر اساس تغییر شغل این مجوز نیز باید تغییر کند.

ساعات کاری در کشور آرژانتین: ساعات کاری در کشور آرژانتین ۴۰ ساعت در هفته گزارش شده است. طبق گزارشات ویزای کاری می تواند بهترین راه برای پیدا کردن فرصتی در جهت زندگی در کشور آرژانتین باشد.

فرهنگ مردم آرژانتین

کسانی که به دنبال زندگی در کشور آرژانتین هستند باید بدانند مردم این کشور از تبار اروپایی هستند اما نام این کشور در لیست کشورهای آمریکای لاتین قرار گرفته و باید گفت خانواده در بین مردم آرژانتین از اهمیت بالایی برخوردار است.

احساسات مردم کشور آرژانتین: مردم آرژانتین بسیار خونگرم بوده و دارای احساسات قوی ای می باشند. آنها در ابتدا با احوال پرسی رسمی شروع می کنند ولی رفته رفته صمیمی می شوند.

فرهنگ مردم  آرژانتین

وضعیت اقتصادی برای زندگی در کشور آرژانتین

مردم آرژانتین بیشتر با سواد هستند و همین موضوع باعث رشد این کشور در زمینه اقتصادی شده است. بخش کشاورزی صادرات محور است و از محصولات صادراتی در این بخش میتوان سویا و روغن های گیاهی را نام برد. میوه و مرکبات نیز صادر می شوند به طوری که مرکبات آرژانتین در سراسر جهان از شهرت زیادی برخوردار است.

صادرات در کشور آرژانتین:

کشور آرژانتین در زمینه صادرات نفت و گاز یا طلا و نقره و مس و گوگرد شهرت جهانی دارد و همینطور در زمینه ماهیگیری یا جنگلداری رشد زیادی کرده و می توان گفت این دو بخش قسمتی از اقتصادر این کشور را در بر می گیرند.

خطرات زندگی در کشور آٰرژانتین

خطراتی برای بانوان یا کودکان در این کشور دیده نمی شود اما افراد باید احتیاط کرده و مواظب کیف یا جیب خود باشند چون دزدی در این کشور کمی بیشتر از حد معمول دیده شده است.

برخی از قوانین ممنوعه در کشور آرژانتین

برای زندگی در کشور آرژانتین باید از برخی موارد ممنوعه آگاهی داشته باشید :

ـ افراد را با نام کوچک صدا زنید.

ـ به قرارهای کاری دیر نرسید در غیر این صورت جریمه خواهید شد.

ـ قراردادهای کاری در خانه انجام نمی  شوند.

ـ رعایت نکردن ادب و احترام برای فرد مشکل درست خواهد کرد.

میزان حقوق افراد و هزینه زندگی در کشور آرژانتین

برای کسانی که قصد زندگی در کشور آرژانتین را دارند ؛ حقوق افراد ماهیانه برابر ۳۸۲۴۲.۰۰ پزو می باشد و هزینه زندگی برای کسانی که سطح متوسط دارند ماهیانه برابر ۱۴۴۰۰.۰۰ پزو خواهد بود.

هزینه زندگی در  آرژانتین

قیمت کالاهای مورد نیاز در کشور آرژانتین

قیمت برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز زندگی در کشور آٰرژانتین برابر است با :

یک نان : ۵۳.۳۱ پزو

یک شانه تخم مرغ : ۷۲.۵۵ پزو

یک پاکت شیر : ۴۰.۷۷ پزو

یک کیلو برنج : ۴۲.۲۶ پزو

یک کیلو موز : ۵۳.۵۵ پزو

یک کیلو سیب : ۶۰.۲۷ پزو

یک کیلو پرتقال : ۳۷.۱۶ پزو

یک کیلو سیب زمینی : ۲۶.۶۴ پزو

یک کیلو پیاز : ۳۰.۶۱ پزو

مراحل اخذ ویزا برای مهاجرت به آرژانتین

اگر به دنبال زندگی در کشور آرژانتین هستید باید در ابتدا تمامی مدارک خود را آماده کرده و درخواست ویزا کنید و اگر با درخواست شما موافقت شود باید مدارکی ارائه دهید که ثابت کند شما صلاحیت زندگی در کشور آرژانتین را خواهید داشت. بعد از گذشت از این مرحله باید مصاحبه کرده و اگر موفق شوید برای شما ویزای آرژانتین صادر می شود.

اقامت دائم در کشور آرژانتین:

با اخذ ویزا تنها اجازه زندگی در کشور آرژانتین را خواهید داشت و هیچ یک از خدمات این کشور شامل حال شما نخواهد شد و تنها پس از گذشت سه سال زندگی یا تحصیل در این کشور می توانید درخواست اقامت دائم بدهید.

مقایسه کشور آرژانتین و کشور ایران

برای ایرانیانی که به دنبال فرصتی جهت زندگی در کشور آرژانتین هستند باید گفت در آخرین آمار منتشر شده هزینه زندگی در آرژانتین ۲۲ درصد کمتر از ایران است.

بیمه های درمانی آرژانتین

بیمه های درمانی برای کسانی که قصد زندگی در کشور آرژانتین را دارند به دو صورت عرضه می شوند:

ـ کسانی که اقامت دائم ندارند می توانند با پرداخت مبلغی خود را بیمه کرده و خدمات بیمه بر اساس مقدار پولی که پرداخت کرده اید متفاوت خواهد بود.

ـ کسانی که تقامت دائم دارند بعد از اخذ اقامت دائم از طرف دولت این کشور بیمه می شوند که این بیمه بیماری های خاص و جراحی و درمان های مشخصی را تحت پوشش می گیرد و هزینه بیماری های دندان و… را پرداخت نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *