اخذ بورسیه تحصیلی کره جنوبی

بیشتر مردم با فیلم های درامای کره یا محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و یا موسیقی کی پاپ آشنا هستند و از این طریق کره جنوبی را می شناسند اما از این موضوع که این کشور محل بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل می باشند خبر ندارند. در این کشور آموزشها در بالاترین سطح کیفیت انجام میشود و هفت آموزشگاه در این کشور در لیست بهترین موسسات آموزشی دنیا قرار دارند. هزینه زندگی در کشور کره جنوبی به دلیل ثبات اقتصادی که دارد نسبت به دیگر کشورها پایین تر است و همینطور عوامل دیگر از جمله تنوع غذایی یا فرهنگ و آداب و رسوم این کشور است که متقاضیان زیادی را برای مهاجرت به این کشور جذب می کند. شما می توانید با دریافت بورسیه تحصیلی کره جنوبی بدون هیچ هزینه ای برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

انوع بورسیه تحصیلی کره جنوبی

ـ بورسیه تحصیلی چشم انداز جهانی سامسونگ

این بورسیه به کسانی تعلق خواهد گرفت که در لیست کشورهای کمیته کمک به توسعه و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی قرار دارند. این کشورها به دسته های مختلف کم توسعه یافته ؛ کم درآمد ؛ درآمد متوسط به پایین و متوسط به بالا تقسیم می شوند.

سهمیه بورسیه تحصیلی کره جنوبی:

این سهمیه ها بر اساس هوش آکادمیک و مهارت زبانی افراد { کره ای و انگلیسی } تقسیم خواهد شد.

مدارک تحصیلی مورد نیاز :

لیسانس ؛ فوق لیسانس و دکترا از دانشگاه های وابسته به شرکت سامسونگ

ـ بورسیه جهانی کره جنوبی

یکی دیگر از بورسیه تحصیلی کره جنوبی بورسیه جهانی این کشور نام دارد که با اطمینان کامل می توان گفت یکی از بهترین روشهای دریافت بورس خواهد بود. هدف از دادن این بورسیه به منظور ارتقای روابط دوستانه و تبادل اطلاعات و دانش بین کره و دیگر کشورهای جهان می باشد.

امکانات :

پرداخت کمک هزینه اسکان ؛ خدمات بیمه درمانی ؛ دوره های زبان ؛ تامین هزینه های زندگی

مدارک تحصیلی مورد نیاز :

لیسانس ؛ فوق لیسانس و دکترا

ـ بورسیه پذیرش دانشکده آندروود یونسی

این دانشگاه یکی از بهترین آموزشگاه ها در کره جنوبی می باشد و برای دریافت این بورسیه تحصیلی کره جنوبی افراد بر اساس مدارک اکادمیک خود انتخاب خواهند شد و اگر واجد شرایط دریافت ان باشند اطلاعیه و بسته ی پذیرش آن ها به آدرسشان ارسال خواهد شد.

مدارک تحصیلی مورد نیاز:

لیسانس دانشگاه یونسی

بورسیه پذیرش دانشکده آندروود یونسی

ـ بورسیه تحصیلی پارک علم و فناوری

این بورسیه مخصوص دانشجویان آسیایی است که قصد ادامه تحصیل در کره  را دارند که با دریافت این بورسیه تحصیلی کره جنوبی با هدف اماده سازی رهبران نسل آینده در آسیا در این کشور مشغول تحصیل خواهند شد.

شرایط:

همه افراد باید برای پذیرش از دو فیلتر عبور کنند فیلتر اپول ارزیابی مدارک ارائه شده و فیلتر دوم موفقیت آنان در مصاحبه خواهد بود.

غیر از تامین هزینه های چهار ترم دانشجویان به آنها یارانه ی معیشتی به مبلغ ۹۰۰ دلار داده خواهد شد.

مدارک تحصیلی مورد نیاز :

فوق لیسانس و دکترا

بورسیه تحصیلی پارک علم و فناوری

ـ بورسیه تحصیلی کره جنوبی برای دانشجویان بین المللی

دانشگاه بزرگ کره جنوبی شهریه های سنگینی دارد که افراد می توانند با دریافت بورسیه بدون پرداخت هزینه ای در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

شرایط:

برای دریافت این بورسیه نیازمند معدل قابل قبولی خواهید بود.

مدارک تحصیلی مورد نیاز:

لیسانس

ـ بورسیه تحصیلات تکمیلی بین المللی دانشگاه کیونگ پوک

این دانشگاه یکی از دانشگاه های دولتی در منطقه کیونگ پوک کره می باشد که هر ساله به ۷۰ دانشجو تحصیلات تکمیلی بین المللی این بورسیه تحصیلی کره جنوبی را می دهد.

شرایط :

برای دریافت این بورسیه افراد لازم نیست خودشان اقدام کنند بلکه این کار را سازمان های ذی ربط از طریق ارسال لیست مشمولان واجد شرایط منناسب با رتبه علمی آنان ارسال خواهند کرد.

بورسیه تحصیلات تکمیلی بین المللی دانشگاه کیونگ پوک

ـ بورسیه تحصیلی آسیا پلاس

این بورسیه یکی دیگر از بورسیه تحصیلی کره جنوبی خواهد بود که برای رشته هنر دانشگاه ملی کره در نظر گرفته شده است که تا سال ۲۰۰۴ حدود ۳۰۹ دانشجو از ۳۰ کشور عضو کمیته همکاری وتوسعه را پذیرش کرده است.

شرایط :

اولویت اول برای پذیرش افراد عضو کشورهای توسعه و همکاری خواهند بود که باید مدارک دیپلم دبیرستان برای دریافت مدرک لیسانس و مدرک لیسانس برای دریافت فوق لیسانس را ارائه کنند. چون این بورسیه برای دانشجویان رشته هنر می باشد پس انها باید نمونه کارها و سوابق خود را به دانشگاه تحویل دهند.

امکانات:

پوشش کامل هزینه های شهریه دانشگاه ؛ کمک هزینه ماهانه معادل ۸۰۰ هزار وون ؛ حق بیمه سلامتی ؛ هزینه ایاب و ذهاب دانشجو

مدارک مورد نیاز تحصیلی :

لیسانس یا فوق لیسانس

ـ بورسیه تحصیلی تحقیقات تاما وقت دانشگاه ملی چانگوون

برای دریافت این بورسیه تحصیلی کره جنوبی شرایط سختی وجود خواهد داشت و این دانشگاه در جنوب شرقی کره جنوبی قرار دارد.

شرایط:

افراد متقاضی دریافت مدرک فوق لیسانس از این دانشگاه باید سرپرست یا نویسنده اول یک مقاله یا همکار نویسنده دو مقاله باشند و برای دریافت مدرک دکترا فرد باید یک مقاله چاپ شده در رزومه تحصیلی خود داشته باشد. دانشجویان هنر بجای داشتن مقاله می توانند یک یا چند کار عرضه شده در نمایشگاه ارائه دهند.

بورسیه تحصیلی تحقیقات تاما وقت دانشگاه ملی چانگوون

ـ بورسیه تحصیلی برنامه مشارکت جهانی اوها

دانشگاه EWU از دانشگاه هایی است که در سئول کره کره جنوبی قرار دارد و افراد برای تحصیل در این دانشگاه بدون هزینه باید واجد شرایط دریافت این بورسیه تحصیلی کره جنوبی باشند.

شرایط :

این بورسیه فقط به زنام متقاضی کشورهای درحال توسعه تعلق خواهد گرفت که بر اساس ظرفیت علمی و توانایی مدیریت شان گزینش خواهند شد.

امکانات:

استفاده از خوابگاه به صورت رایگان ؛ کمک هزینه معیشتی ؛ پوشش هزینه های تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس

ـ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *