کشور پورتوریکو و هرآنچه باید برای زندگی در آن بدانیم

کشور پورتوریکو در شرق دومینیکن قرار دارد و شبیه شکلی همانند مستطیل با اضلاع نامنظم است. دولت این کشور در تلاش بود تا سرعت اینترنت این کشور را به بیش از ۱۲ درصد رشد برساند. زبان رایج پورتوریکو اسپانیایی و زبان رسمی در آن انگلیسی می باشد. این کشور در مقایسه با کویت فقط نصف آن مساحت دارد اما از نظر جمعیت رتبه سوم را کسب کرد. برای زندگی در کشور پورتوریکو باید نرخ بیکاری در آن را در که سالهای اخیر برابر با ۲۵ درصد بود بدانید که این درصد بالاترین شرایط نرخ بیکاری گزارش شده است. راه آسان برای مهاجرت و زندگی در کشور پورتوریکو از طریق ثبت شرکت خواهد بود چرا که با کمک آن می توانید در بازارهای بین المللی راحت وارد شده و حساب های بانکی بین المللی داشته باشید و از شر تحریم ها نیز آسوده شوید.

در ادامه با شرایط موجود برای زندگی در کشور پورتوریکو بیشتر آشنا خواهید شد.

فرهنگ مردم کشور پورتوریکو

اگر قصد زندگی در کشور پورتوریکو را دارید باید از فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور آگاهی داشته تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

فرهنگ و تاریخ کشور پورتوریکو:

این کشور یکی از ثروتمند ترین کشورها در زمینه میراث هنری محسوب می شود و همینطور از نظر تاریخی و فرهنگی شرایط ایده آل و تاریخچه ی گسترده ای دارد.

رفتار مردم در کشور پورتوریکو:

یکی از ویژگی های مهم این مردم مهمان نوازی آنها است که حتی با غریبه ها نیز گرم برخورد می کنند و در جشن های خود خارجی ها ار وارد کرده و از آنها بهره می برند.

غذاهای کشور پورتوریکو:

از نظر غذایی باید گفت مردم کشور پورتوریکو غذاهای بسیار لذیذ تند و ترش و خوش نمک می پزند و غذاهای ترکیبی در این کشور شهرت بسیاری در بین مردم جهان و محبوبیت زیادی بین افرادی که زندگی در کشور پورتوریکو را انتخاب کرده اند دارد.

برای زندگی در کشور پورتوریکو همه ی فرهنگ و آداب و رسوم باید مد نظر گرفته شود.

دین مردم کشور پورتوریکو

بیشتر مردمی که زندگی در کشور پورتوریکو را انتخاب کرده اند کاتولیک هستند و از سنت های رایج این دین پیروی میکنند و مابقی افراد پیرو دین پروتستان می باشند. کلیسای کاتولیک ادعا دارد قدیمی ترین کلیسای جهان است چرا که از زمان عیسی مسیح برقرار بوده و مردم این ادیان سنت های عجیب و غریبی را در این دین دنبال می کنند.

یکی از سنت های عجیب دین کاتولیک:

طبق گفته افرادی که زندگی در کشور پورتوریکو را در پیش گرفته اند مردم لباس هایی را به اسم خرقه زیر لباس های خود می پوشند که جنس زبری دارد و با موی حیوانات پوشانده شده است آنها این لباس ها را بر تن می کنند تا سختی کشیده و بتوانند در برابر سختی های زندگی دوام آورند.

امنیت کشور پورتوریکو

یکی از اولویت های افراد برای سفرهای توریستی و گردشگری امنیت آن کشور می باشد و برای این کشور باید گفت زندگی در کشور پورتوریکو دارای امنیت خواهد بود چرا که دولت این کشور در این راستا تلاش بسیاری می کند.

در کشور پورتوریکو طوفان ماریا دیده شد که در سال ۲۰۱۷ رخ داد اما بازسازی های خوبی در این راستا انجام شده است ولی از آنجا که این کشور طوفان های زیادی دارد باید برای انتخاب زندگی در کشور پورتوریکو کمی در تصمیم خود دقت کرد.

 

جرم و جنایت در کشور پورتوریکو :

برای ترغیب افراد در جهت زندگی در کشور پورتوریکو میزان جرم و جنایت نسبت به سال های اخیر کاهش یافته و دزدی بیشتر در بین گردشگران دیده شده و برای یک شب ماندن در این کشور باید شرایط امنیتی را به خوبی بررسی کنید.

قتل در پورتوریکو :

در این کشور قتل زیاد اتفاق می افتند اما بیشتر در بین باند های اقتصادی و پولشویی و افرادی که تجارت های غیر قانونی انجام میدهند دیده می شود و برای افرادی که زندگی در کشور پورتوریکو و مراکز شهری آن را انتخاب می کنند خطری وجود نخواهد داشت.

برخی از کارهای امنیتی که باید برای زندگی در پورتوریکو انجام دهید

ـ در ابتدا محله های بد را شناسایی کرده و از ورود به آنجا خودداری کنید.

ـ برای اجاره خانه از محله های سرشناس انتخاب کنید.

ـ از محله هایی که شرایط اقتصادی خوبی ندارند دوری کنید.

ـ رانندگی در شب در کشور پورتوریکو خطر ساز است و نباید ماشین خود را هرجایی پارک و رها کنید.

ـ زنان باید از استفاده از وسایل زینتی دوری کرده وحالت ساده و رسمی لباس بپوشند.

بیمه های درمانی در کشور پورتوریکو

برای زندگی در کشور پورتوریکو باید از خدمات و بیمه های درمانی آن اطلاع داشته باشید. این کشور به بهداشت و سلامت افراد اهمیت زیادی می دهند اما با کمبود پزشک روبه رو می باشند. برای کسانی که اقامت دائم نگرفتند بیمه های مخصوص وجود دارد که شامل واکسیناسیون کودکان و برخی مراقبت های بهداشتی می شود.

مکان های دیدنی برای تفریح و گشت و گذار در پورتوریکو

برای زندگی در کشور پورتوریکو یا تفریح و گردشگری باید از مکان های دیدنی و تفریحی آن آگهی داشته باشید :

ـ جنگل ملی ال یونکو : طبق نظر افرادی که زندگی در کشور پورتوریکو را انتخاب کرده اند این جنگل یکی از زیباترین مکان های پورتوریکو به شمار میرود که ورود به آن برای همه آزاد است و شامل بیش از ۲۴۰ نوع گیاه می باشد.

ـ جزیره ایزاکولبرا : این جزیره طبق نظر افرادی که زندگی در کشور پورتوریکو را انتخاب کرده اند بسیار سرسبز و زیبا می باشد و و یکی از جزایر کوچک کشور پورتوریکو به شمار می رود.

ـ وایکوز : این مکان معبد ساحلی ای است که دارای رستوران ها و گالری های دیدنی می باشد و تجهیزات پیشرفته ای دارد.

ـ سن خوان ویژه : این خیابان یکی از قدیمی ترین خیابان های پورتوریکو به شمار می رود که دارای قلعه های بسیار زیبایی است و در فصول گرم سال صدف های دست نخورده ی زیادی در آن وجود دارد و در یونسکو نام آن ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *