مهاجرت به امارات و هر آنچه که باید درباره ی آن بدانید

مهاجرت به امارات

کشور امارات در سال های اخیر به یکی از قطب های اقتصادی خاورمیانه تبدیل شده و همه برای اخذ اقامت دائم امارات  در حال تلاش اند. این کشور یکی از موفق ترین کشورهای خاورمیانه به شمار می رود که در جنوب غربی آسیا قرار دارد و با عمان ؛ قط و عربستان مرز مشترک دارد.

این کشور از همبستگی هفت شیخ به وجود آمده اما باز هم یک امیر مورثی آن را مدیریت می کند و در راس قرار دارد. آب و هوای امارات آب وهوایی گرم و خشک است و بسیاری از گردشگران اروپایی را برای نشان دادن جاذبه های زیبا و کم یاب به سوی خود جذب می کند ازجمله آسمان خراش هایی که در دبی وجود دارد و دبی را به پنجمین مقصد گردشگری تبدیل کرده است.

شرایطی همچون رفاه بالای زندگی ؛ شرایط عالی برای پیشرفت و توسعه کاری ؛ ثبات اقتصادی و سیاسی موجود در این کشور باعث شده تا متقاضیان زیادی به دنبال مهاجرت به امارات باشند.

مهاجرت به امارت از طریق کار

این روش یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به امارات به شمار می رود اما در ابتدا برای آن باید از سوی یک کارفرما در این کشور پیشنهاد کاری دریافت کنید و باید قبل از هر اقدامی در سایت های کاریابی به دنبال کار باشید.

مدارک مورد نیاز :

کپی و اصل گذرنامه ؛ فرم درخواست کار ؛ مدارک و سوابق تحصیلی و کاری ؛ ترجمه و اسکن شناسنامه ؛ چند قطعه عکس و مدارک هویتی

اعتبار ویزای کاری :

ویزای کاری که برای متقاضی صادر خواهد شد برای دو ماه اعتبار دارد که در این بازه کارفرما موظف است تمامی کارهای مرتبط با استخدام ؛ معاینات پزشکی و درخواست کارت شناسایی را برای شما انجام دهد.

ساعات کاری :

روزهای کاری در امارات از یکشنبه تا پنجشنبه بین ۴۰ الی ۴۸ ساعت کار در هفته است که علاوه بر حقوق ثابت بسته های حمایتی ؛ بیمه درمانی و کمک هزینه های مسکن به افراد تعلق خواهد گرفت.

کار در امارات

مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت به این کشور است که از راه های گوناگونی مثل ثبت شرکت ؛ خرید ملک ؛ خرید اوراق قرضه یا کارآفرینی امکانپذیر خواهد بود.

خرید ملک :

این راهی برای سرمایه گذاری متقاضیان بین المللی در این کشور لست که نیاز به سرمایه اولیه یک میلیون درهم دارد و فرد با این کار اقامت دو ساله امارات را دریافت می کند و در پایاین این دو سال می تواند با ارائه سند ویزای خود را تمدید کند.

ثبت شرکت :

از آنجا که قوانین برای مهاجرت به امارات کمی سخت و پیچیده شده اما به دلیل مزیت هایی همچون اخذ وام در این کشور برای سرمایه گذاران ثبت شرکت در این کشور در بین متقاضیان و مهاجران بین المللی بسیار رواج پیدا کرده است.

کارآفرینی :

این روش آسان تر از روش های دیگر سرمایه گذاری در امارات است. در امارات سازمان هایی وجود دارد که بیزینس پلن های کارآفرینان را از مرحله ایده تا اجرا حمایت خواهد کرد و در صورت داشتن ایده بدون سرمایه می تواند از این سازمانها کمک بگیرد.

خرید اوراق قرضه :

متقاضیان بیست و یک سال می توانند از این روش استفاده کنند و افراد سن پایین تر باید از روش های دیگر مهاجرت به امارات بهره ببرند.این روش به فرد امکان دریافت ویزا برای خانواده را می دهد.

تمامی روش های گفته شده در این قسما پیچیده تر از توضیحات خلاصه شده ما هستند و می توانید کامل تر آن را در مقاله سرمایه گذاری در امارات بخوانید.

سرمایه گذاری در امارات

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

ـ در این روش اگر مردی با تبعه اماراتی با زنی غیر تبعه امارات ازدواج می کند به وی اقامت سه ساله داده می شود که باید در پایاین سه سال و با پایبندی به ازدواج این اقامت موقت به اقامت دائم تبدیل خواهد شد. اگر زن تابعیت پیشین خود را سلب کند می تواند حق شهروندی امارات را دریافت کند.

ـ اگر زن اماراتی با مردی غیر تابعه امارات ازدواج کند در پایاین سه سال می تواند اقامت دائم دریافت کند اما هیچوقت حق شهروندی به وی داده نمی  شود.

شرایط ازدواج :

ازدواج باید بر طبق قوانین امارات و با مدارک هویتی ثبت شود و اگر این ازدواج در خارج از کشور اتفاق افتاده باشد باید تمامی اسناد هویتی و ثبتی در دادگاه و اداره مهاجرت و سفارت امارات در کشور مبدا به دست مسئولان این کشور برسد تا ثبت رسمی شود.

مهاجرت به امارات از طزیق ازدواج

مهاجرت به امارات از طریق تولد

در این کشور تابعیت بر اساس خون به کودک داده می شود و اگر کودک تازه متولد شده از پدر و مادر اماراتی باشد می تواند تابعیت این کشور را به دست آورد.

مهاجرت به امارات از طریق تحصیل

مهاجرت به امارات برای تحصیل می تواند بهترین تصمیم برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی باشد چرا که این کشور در کنار پیشرفت های صنعتی و تجاری در زمینه آموزش نیز از استاندارد های بالایی برخوردار است.

ویزای دانشجویی :

ویزای دانشجویی برای متقاضیان بالای ۱۸ سال صادر خواهد شد و نیاز به پذیرش تحصیلی ؛ گواهی سلامت پزشکی و حامی { والدین یا…} و تصویب اداره کل امور اقامت دارد.

اعتبار ویزا:

اعتبار ویزای تحصیلی یک سال است که متقاضی می تواند بعد از این مدت آن را مجددا تمدید کند اما اگر در این بین مشکلی پیش بیاید درخواست تمدید ویزا از سوی وزارت امور اقامت مدیریت خواهد شد.

تحصیل در امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *