شرایط زندگی در دبی امارات

زندگی در دبی امارات

در سال های اخیر به دلیل فراهم شدن شرایط مناسب کاری در دبی بسیاری از متقاضیان در پی یافتن راهی برای مهاجرت به امارات می باشند.  ما در مقاله های مختلف روش های مهاجرت به امارات را با هم بررسی کردیم اما امروز قصد داریم تا شرایط زندگی در دبی یکی از شهرهای امارات را مورد کنش قرار دهیم تا از هزینه های زندگی در دبی و مزایا و معایبی که خواهد داشت مطلع شویم.

راه های مختلفی از جمله اخذ ویزای کاری ؛ تحصیلی یا سرمایه گذاری می تواند به متقاضیان برای مهاجرت به امارات و زندگی در دبی کمک کند.

تامین هزینه زندگی در دبی می تواند یکی از اولویت افراد برای مهاجرت به این شهر و کشور باشد چرا که رفاه در این مناطق خاورمیانه بالاتر و هزینه ها نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

در ادامه برای بررسی شرایط زندگی در دبی با تیم مهاجرتی کاسپین همراه باشید.

امارات و دبی

کشور امارات یکی از کشورهای خاورمیانه و و کشور عربی مسلمان است که تا حدودی همانند قوانین اسلام عمل می کند.

شهر دبی شهر زیبای مدرنی است که که باید گفت به دلیل رفاه بالایی دارد شرایط زندگی در دبی شرایط خوبی است و مردم با توجه به درآمدهای بالایی که دارند می توانند هزینه زندگی در دبی را برای خود تامین کنند.

معایب زندگی در دبی

زندگی در دبی علاوه بر مزیت ها و رفاه بالایی که دارد می تواند معایبی نیز به دنبال داشته باشد از جمله :

هزینه زندگی در دبی بالاست ؛ دشواری دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایان ؛ گرمی و رطوبت زیاد این شهر ؛ هزینه بالای اجاره مسکن ؛ عدم دادن تابعیت ؛ ساعات کاری زیاد

معایب زندگی در دبی

مزایای زندگی در دبی

معایب زندگی در دبی مزایایی نیز به دنبال خواهد داشت که باید بررسی شود :

معاف از مالیات ؛ وجود تفکرات و فرهنگ ها و ملیت های مختلف باعث شده افراد بتوانند به راحتی با اختلاف ها کنار آمده و زندگی راحتی داشته باشند ؛ این شهر یکی از شهرهایی با آمار جرم و جنایت پایین است ؛ سطح بالای آموزشی ؛ کیفیت بالای زندگی مردم ؛ سیستم حمل و نقل پیشرفته

هزینه زندگی در دبی

یکی از موارد مهمی که باید قبل از مهاجرت و زندگی در دبی بررسی شود هزینه های زندگی در این کشور خواهد بود چرا که زندگی در این شهر لوکس هزینه بیشتری نسبت به شهرهای دیگر خواهد داشت.

هزینه های بخش های مختلف در این شهر به این صورت خواهد بود :

یک لیتر شیر : ۵.۸۴ درهم

۱۲ عدد تخم مرغ : ۱۰.۰۶ درهم

یک کیلوگرم برنج : ۶.۷۱ درهم

رستوران ارزان قیمت : ۳۵۰۰ درهم

یک بطری آب معدنی : ۱.۶۴ درهم

کاپوچینو : ۱۸.۶۶ درهم

ـ هزینه های مسکن در دبی

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر : ۵.۷۶۱.۶۳ درهم

اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از شهر : ۳.۸۳۲.۸۶ درهم

اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر : ۱۱.۲۴۸.۲۸ درهم

اجاره آپارتمان سه خوابه در خارج از شهر : ۷.۷۱۸.۲۹

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر : ۱۳.۹۱۳.۰۳ درهم

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از شهر : ۸.۶۳۶.۲۹ درهم

هزینه زندگی در دبی

میزان رضایت مردم از زندگی در دبی

زندگی در دبی رضایت و شرایط مطلوبی برای مردم به ارمغان آورده و بیشتر مردم در این شهر از هزینه زندگی در دبی و شرایط آن رضایت کافی دارند چرا که میزان درآمد حاصل از کار انها بالاست و می توانند شرایط ایده آلی برای زندگی خود فراهم کنند و سطح زندگی مردم نسبت به یکدیگر در یک حد می باشد.

مناطق مهم دبی

برای زندگی در دبی و سکونت در این شهر باید برخی از مناطق مهم آن را بشناسید :

ـ آب نمای موزیکال

این آبنما یکی از مناطق دیدنی دبی محسوب می شود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و ساخت آن چیزی حدود ۲۱۸ میلیون دلار هزینه داشته و در برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است.

ـ برج خلیفه

این برج یکی از بلندترین برج های جهان است که ۸۲۹ متر ارتفاع دارد و از ۱۲۴ طبقه تشکیل شده است و در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد  و هرساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب می کند.

برج خلیفه دبی

ـ جزیره نخل

این جزیره به شکل نخل است و توسط پل هایی به زمین متصل می شود و در پنج کیلومتری خلیج فارس قرار دارد. تبدیل این جزیره به منطقه ای لوکس و زیبا مبلغی به مقدار ۲ میلیارد هزینه داشته است که از قسمت هایی همچون هتل ؛ زمین بازی ؛ رستوران و باغ وحش زیر آب و… تشکیل شده است.

جزیره نخل دبی

ـ برج العرب

این برج یکی از بلند ترین برج ها و لوکس ترین هتل های دنیا می باشد که رقص نور شبانه در آن جلوه بسیار زیبایی به ظاهر این برج می دهد و می توان گفت یکی از گران ترین هتل های جهان به شمار می رود.

برج العرب دبی

اقامت در دبی برای ایرانیان

ایرانیایی که قصد اقامت در این شهر زیبا را دارند باید بدانند که اگر زندگی در دبی را می خواهند می توانند از روش های معمول مثل کار یا تحصیل یا سرمایه گذاری و… اقدام کنند اما از طریق کار افراد می توانند اقامت موقت این کشور و شهر را بدست آورند که هرساله قابل تمدید است و این که در نهایت این اقامت موقتی می تواند به اقامت دائم و اخذ پاسپورت این کشور خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *