سفر به ماداگاسکار و همه چیز درباره ی آن

سفر به ماداگاسکار

کشور ماداگاسکار تنها در دو فصل دیده می شود یعنی یا هوا گرم است یا سرد. هوای گرم از ماه نوامبر تا آوریل ادامه دارد و هوای سرد نیز از ماه از ماه می آغاز می شود. سفر به ماداگاسکار در فصول گرم سال بیشتر دیده می شود چرا که هزینه خانه های اجاره ای این کشور در روزهایی که هوا سرد می شود بسیار بالاست.

این جزیره زیبا هر سال گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و همه ی افراد می توانند در این منطقه زیبا عکس های رویایی بگیرند. یکی از دلایلی که سفر به ماداگاسکار و بازدید از پارکی به نام ماسوالا در آن منطقه بیشتر است این است که از یکی از درختان در پارک شیره ای به رنگ روشن خارج می شود که برای دردهای عضلانی بسیار مفید است.

در ادامه با شرایط سفر توریستی به این جزیره زیبا بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیماری ها و واکسن های مورد نیاز سفر به ماداگاسکار

بیماری های عفونی در کشور ماداگاسکار بسیار زیاد است به طوری که عفونت به خصوص در بین کودکان بسیار شایع است و همینطور داروسازی این جزیره در شرایط مناسبی قرار ندارد.

بیماری :

بیماری های نادری در این کشور به دلیل زیست محیطی دیده می شوند که باید افرادی با بیماری های خاص  واکسن هایی را تزریق کنند و این بیماری های حاد بیشتر برای بومیان گزارش شده و گردشگران به این بیماری ها مبتلا نشده اند.

راه های پرواز برای سفر به ماداگاسکار

سفر به ماداگاسکار از ایران به پاریس و بعد به ماداگاسکار اتفاق خواهد افتاد که کل طول سفر ۳۹ ساعت خواهد بود.

پرواز از ایران به رم و از رم به پاریس و در نهایت از پاریس به ماداگاسکار نیز امکانپذیر است که طول سفر ۴۵ ساعت و ۱۰ دقیقه خواهد بود.

پرواز از ایران به ابوظبی و بعد به ژوهانسبورگ و در نهایت به ماداگاسکار راه دیگری برای سفر است که در کل ۳۴ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان می برد.

پرواز ماداگاسکار

اخذ ویزای توریستی برای سفر به ماداگاسکار

برای این منظور فرد باید مدارک شخصی خود را ارائه دهد و و هدف خود را از این سفر بیان کند. مدارک مالی در این سفر به خوبی بررسی می شود و همینطور فرد باید مدارکی مبنی بر اثبات برگشت وی به کشور مبدا خود را نشان دهد. برای این سفر باید در وضعیت مالی خوبی باشید. این سفر حدودا سه ماه زمان می برد.

جاذبه های گردشگری

برای سفر به ماداگاسکار نیاز است جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه را بشناسید از جمله :

ـ خیابان درختان بائوباب

این منطقه در بخش غرب این کشور قرار دارد که شامل چشم اندازهای بسیار زیبایی است. جنگل های انبوهی دارد که بیشتر به منظور کشاورزی استفاده می شود و شامل درختان بسیار کهن بائوباب هستند که در طول فصل بهار بسیار دیدنی خواهند شد.

ـ دهکده ایفاتی

این دهکده یکی از مناطق بسیار زیبای این جزیره است که افرادی که سفر به ماداگاسکار را انجام می دهند باید بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهند. در حقیقت یک روستای ماهیگیری به یک ساحل بسیار هیجان انگیز متصل شده و منظره ای بسیار زیبا را به وجود آورده است.

جاذبه های گردشگری ماداگاسکار

وسایل ضروری برای سفر به ماداگاسکار

وقتی سفر طبیعت گردی انتخاب می کنید باید وسایل مهم برای این سفر را نیز با خود همراه کنید برخی از این وسایل برای سفر به ماداگاسکار عبارتند از :

ـ جی پی اس

ـ کلاه و کرم ضد آفتاب

ـ عینک های مناسب

ـ چراغ قوه

ـ غذاهای سبک و کم حجم برای گرسنگی بین راه

ـ فندک یا کبریت برای روشن کردن آتش

ـ کفش مناسب برای راه رفتن و طبیعت گردی

آب و هوای ماداگاسکار

همانطور که گفتیم آب و هوا در این کشور یا سرد است یا گرم. بازدید و سفر به ماداگاسکار بیشتر در فصول گرم اتفاق می افتند و سفرهایی که در فصول سرد انجام می شود بیشتر بازدید از مناطق سرپوشیده جزیره خواهد بود.

اماکن معروف ماداگاسکار

سفر به ماداگاسکار باید بازدید از اماکن معروف را نیز در خود جای دهد برخی از این اماکن عبارتند از :

ـ پارک ملی ماسوالا

این پارک جنگل های بسیار زیادی دارد که گشت و گذار در این منطقه را کمی ترسناک کرده و باید در مدت زمان معینی وارد پارک شده و با اعلام نگهبان خارج شوید. این پارک جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است.

ـ پارک رانومافانا

این پارک یکی از محبوب ترین پارک های ماداگاسکار به شمار می رود که در جنوب شرقی این کشور قرار دارد و دارای جویبارهای بسیار زیادی است و این منطقه در لیست میراث جهانی ماداگاسکار قرار دارد و افراد باید حتما بازدید از این مناطق را در سفر به ماداگاسکار انجام دهند.

اماکن معروف ماداگاسکار

فصل مناسب سفر به ماداگاسکار

فصل سرد در ماداگاسکار از اردیبهشت شروع می شود و تا ماه مهر ادامه دارد و در این دوره قیمت هتل ها و اماکن مسکونی برای گردشگران بسیار زیاد تر می شود.

در ماه آبان هوا گرم تر می شود و قیمت ها نیز پایین تر است و این ماه برای سفر به ماداگاسکار مناسب تر است.

بیمه های درمانی در ماداگاسکار

افرادی که سفر به ماداگاسکار را انتخاب می کنند باید بدانند این کشور سعی دارد مسیر اقتصادی و دمانی را به صورت حرفه ای در نظر بگیرد و بیمه های درمانی در بیمارستان های دولتی برای گردشگران وجود دارد اما شرایط مخصوصی را در بر می گیرد و برخی از این بیمه ها ۴۰ درصد هزینه درمان را تحت پوشش قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *