بهترین و زیباترین کشورها برای مهاجرت توریستی

بهترین و زیباترین کشورها برای مهاجرت توریستی

همه ی کشورهای جهان به نوعی زیبا و دلفریب هستند اما بر اساس آماری جهانی برخی از کشورها در لیست ۲۰۰ کشور زیبای جهان قرار گرفته اند و این زیبایی مفهوم نبی برای افراد مختلف خواهد داشت اما زمانی که از کشورهای توریستی زیبا صحبت میکنیم معیارهایی را در نظر خواهیم داشت که مورد قبول بیشتر افراد در سطح جهان خواهد بود از جمله این معیارها می توان نرخ ورود گردشگر بصورت سالیانه در هر کشور را نام برد.

برخی از مشکلات سیاسی یا روابط نامناسب بین المللی حتی اگر کشوری زیباترین مکان های دیدنی را هم داشته باشد نتواند در لیست کشورهای زیبای جهان قرار بگیرد.

امروز قصد داریم زیبا ترین کشورهای جهان برای توریست ها و علاقه مندان به مسافرت و گشت و گزار را معرفی کنیم پس با تیم ما همراه باشید.

یونان

کشور یونان از سال های دور به علت فرهنگ غنی و مکان های تاریهی و دیدنی زیادی که دارد توجه افراد زیادی را برای بازدید از این کشور به خود جلب می کند. مکان هایی که بیشترین بازدید را در این کشور داشته اند بناهای آتن و ساختمان های سفید رنگ santorini بودند که این کشور را به زیباترین کشور توریستی تبدیل کرده اند.

این کشور در سال گذشته ۳۰ میلیون بازدید کننده داشته که هر سال حدود دو میلیون نفر به این تعداد اضافه می شود.


ژاپن

تقریبا بیش از نیم قرن است که کشور ژاپن به یکی از پیشرفته ترین و برترین کشورهای جهان تبدیل شده است که زندگی در این کشور استاندارد های بالایی خواهد داشت . فرهنگ غنی و فضای خارق العاده ای که شهرهای این کشور دارد باعث شده که آنجا نیز به یکی از کشورهای زیبای توریستی در سطح جهان تبدیل شود.

آمریکا

ایالات متحده بسیار وسیع و پهناور است که هر ساله مقصد ۸۰ میلیون گردشگر و توریست جهانی می باشد. شهر های این کشور از جمله لس آنجلس ؛ نیویورک ؛ وگاس یا شیکاگو از پر بازدید ترین شهرهای جهان بوده اند و مکان های تفریحی و زیبایی که در آمریکا قرار دارد این کشور را در لیست زیباترین کشورهای توریستی جهان قرار داده است.

فرانسه

فرانسه نیز به دلیل ادبیات و فرهنگ قدیمی وتاریخی خود به یکی از پر بازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. برج ایقل در شهر پاریس بیشترین تعداد گردشگر را به خود جذب می کند. بر اساس آمار این کشور به دلیل زیبایی های طبیعی و چشمن گیر در شهر های خود می تواند جایگاه ویژه ای در بین کشور های زیبای توریستی جهان را از آن خود کند.

تایلند

کشور تایلند یکی از کشورهای توریستی آسیا به شمار می رود که در لیست زیباترین کشورهای توریستی جهان قزار دارد و بیشترین بودجه کشوری خود را از صنعت گردشگری به دست می آورد. آزادی هایی که در این کشور وجود دارد و همینطور مناطق تفریحی و گردشگری باعث شده سالانه ۳۸ میلیون نفر به این کشور برای بازدید و گشت و گزار سفر کنند. اگر چه سالانه گردشگران زیادی را پذیرا است اما به منابع طبیعی خود اهمیت می دهد و اگر متوجه مشکلی در یکی از ماطق گردشگری خود باشد مراجعه سایر افراد به آنجا را تا زمان رفع مشکل ممنوع خواهد کرد.

 

مکزیک

کشور مکزیک به داشتن خوراک های مخصوص و سواحل زیبایی که دارد مشهور است و سالانه نزدیک به ۴۰ میلیون نفر گردشگر به این کشور سفر می کنند. مناطق توریستی طبیعی و باستانی مثل بقایای مردم مایا در این کشور وجود دارد که علت اصلی مراجعه بسیار از توریست ها به آنجا خواهد بود و آن کشور را به یکی از زیباترین کشورهای توریستی جهان تبدیل می کند.

کانادا

کانادا کشوری است که سالانه از گردشگری خود پول زیادی به دست می آورد و بیشتر مردم ان را بریتانیایی ها و انگلیسی زبانان تشکیل می دهند و همین امر باعث راحتی گردشگران در این کشور خواهد شد. مترو پل های کانادا و شهر های بزرگ و دیدنی آن مورد توجه بسیاری از گردشگران در سطح جهان شده و این کشور را در لیست کشورهای زیبای توریستی جهان قرار داده است.

 

روسیه

با برگزاری جام جهانی سال ۲۰۱۸ زوسیه به یکی از پر گردشگر ترین کشور های جهان تبدیل شد که همین امر باعث پیشرفت این کشور شد. کشور روسیه ادبیات و فرهنگ غنیو مکان های تاریخی و کاخ های سلطنتی بسیاری دارد که توریست های زیادی را در سراسر جهان به سوی خود جذب می کند. از جمله مکان های پر بازدیدی که روسیه را در فهرست کشورهای زیبای توریستی جهان قرار داده می توان کاخ فوق العاده زیبا و سلطنتی کاترین را نام برد.

هنگ کنگ

کشور هنگ کنگ جذب توریست و گردشگر را به یکی از منابع کسب درآمد خود تبدیل کرده است چرا که با تاسیس مراکز مهم و نمایندگی های تجاری توریست های زیادی را با هدف تجارت به سوی خود جذب می کند. از آثار مدرن و جذب کننده این کشور می توان پل zuhai macao  را نام برد.

اتریش

از کشورهای گردشگری اروپا می توان کشور اتریش را نام برد که در سالهای گذشته به لیست بهترین و زیباترین کشورهای توریستی جهان پیوست و با مناطق و طبیعت بکر و الهام بخش خود توانست نظر بسیاری از تصویر گران و نگارگرها را به خود جلب کند.این کشور که یکی از امن ترین کشور های جهان به شمار می رود جمعیت گردشگری بیشتری نسبت به جمعیت بومی خود دارد.

لهستان

فرهنگ غنی و ساختمان های یهودی و پرستشگاه های زیبایی که در این کشور قرار دارد نظر میلیون ها توریست را به خود جلب می کند و سالانه بازدید های گردشگری بالایی دارد به همین دلیل در لیست زیباترین کشورهای توریستی جهان نام لهستان نیز به چشم خواهد خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *