بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

بسیاری از ایرانیان برای رسیدن به اهدافشان مهاجرت را بهترین راه می دانند اما سوالی که به وجود می آید این است که کدام کشور برای مهاجرت ایرانیان بهتر است؟ یک کشور اروپایی یا…
برای پیش بردن چنین تصمیم بزرگی باید مشاوره و تحقیق گسترده ای انجام داد چرا که اگر کشور نادرستی انتخاب کنید با شکست آرزوهایتان مواجه خواهید شد.

برای تعیین مقصد مهاجرت باید اول معیارهای شخصی خودتان را از مهاجرت تعیین کنید چرا که شما باید بدانید چرا و با چه هدفی می خواهید از کشور خود جدا شوید. هدف های شما می تواند متفاوت باشد فردی با هدف ادامه تحصیل به کشور های خارجی مهاجرت می کند و فرد دیگری برای کار بنابراین تعیین هدفتان قبل از مهاجرت یکی از لزومی ترین کارهاست.

برای هر کشوری که انتخابتان باشد باید تحقیق انجام دهید تا بررسی کنید مهاجرت به این کشور می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد یا خیر.امروز قصد داریم بهترین کشورها را برای تحصیل؛ کار؛ پناهندگی؛ مهاجرین مسلمان و شغلهای علوم پزشکی معرفی کنیم.

بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان

بسیاری از جوانان ایرانی هدفی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی در جهت ادامه تحصیل دارند اما سوالی که مطرح است این خواهد بود که کدام کشور مقصد بهتری برای تحصیل خواهد بود؟
کشور هایی مثل کانادا؛ استرالیا؛ آلمان؛ آمریکا؛ انگلیس؛ سوئیس؛ هلند؛ فرانسه؛ اسپانیا و دانمارک دارای بهترین دانشگاه ها در سراسر جهان می باشند و از کیفیت بالای آموزشی ؛ بورسیه؛ کمک هزینه های دانشجویی و… برخوردارند بعنوان مثال مهاجرت تحصیلی به کانادا برای کسانی که می خواهند بعد از فارغ التحصیلی نیز مشغول به کار شوند بسیار انتخاب خوبی خواهد بود.

کشورهای برتر برای مهاجرت کاری ایرانیان

مهاجرت به کشورهای خارجی به منظور مشغول شدن در کاری یکی از اهداف اصلی مهاجرت محسوب می شود چرا که مردم کشورهای جهان سومی مثل ایران همیشه به دنبال بهترین کشور برای بالابردن سطح زندگی می باشند.
کشور هایی مثل سوئیس ؛ کانادا؛ آلمان و استرالیا بهترین کشورها برای مهاجرت کاری محسوب می شوند که در ادامه دلایل هرکدام را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

سوئیس

کشور سوئیس یکی از بهترین کشورها در جهت رشد اقتصادی و بازار و درآمد می باشد و رتبه سوم در درآمد شغلی و رتبه دوم در ایجاد فرصتهای شغلی را داراست.
کیفیت بالای زندگی چیزی نیست که بتوان راحت از آن گذشت و کسانی که می خواهند در کشوری با رفاه کامل و توسعه یافته زندگی کنند کشور سوئیس یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

کانادا

کشور کانادا یکی از پرطرفدارترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان است که از لحاظ اقتصادی بسیار قوی و کارآمد می باشد.
شرایط دریافت ویزای کانادا برای کار بسیار راحت است و افراد می توانند با مهاجرت به کانادا بهترین زندگی را با رفاه کامل برای خود رقم بزنند.

آلمان

آلمان یکی از محبوب ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان  به شمار می رود چرا که همانند کشورهای دیگر از اقتصاد قوی و نوآوری بالایی برخوردار می باشد. فرصت های شغلی زیادی در این کشور برای متخصصان و نیرویهای کار ماهر وجود دارد .

با خواندن مقاله ی ویزای کاری آلمان شما می توانید با شرایط مهاجرت به آلمان بیشتر آشنا شوید.

استرالیا

کشور استرالیا از رفاه اجتماعی و شرایط مناسبی برای زندگی برخوردار است و همینطور نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین تر از چیزی می باشد که شما فکر می کنید بنابراین فرصت های شغلی زیلدی برای مشغول شدن دارد به همین دلیل رتبه سوم در بین کشورها را برای مهاجرت از آن خود کرد.

بهترین کشورها برای مهاجرت و پناهندگی

کشور هایی که بیشترین پذیرش را برای پناهجویان دارند و دارای کمپ های تمیز و امکانات مناسب می باشند عبارتند از ترکیه؛ آمریکا؛ صربستان؛ کنیا؛ انگلیس؛ یونان و آلمان

ناگفته نماند مهاجرت برای پناهندگی به هیچکس توصیه نمی شود چرا که دردسر های زیادی خواهد داشت و افراد می توانند از روش های دیگری در جهت مهاجرت به کشورهای خارجی استفاده کنند.

کشورهایی که برای مهاجرت مسلمانان بهتر است

به دلیل برخی مسائل سیاسی مثل فعالیت های تروریستی بسیاری از کشورها از پذیرفتن مسلمانان برای ورود به کشور خود امتناع می کنند اما برخی از کشورها نیز برای مهاجرت مسلمانان وجود دارند که در ادامه لیستی از آنها را دراختیارتان خواهیم گذاشت:

کانادا؛ نیوزلند؛ مجارستان؛ سنگاپور؛ روسیه؛ آمریکا؛ مالزی؛ ترکیه؛ عربستان؛ امارات؛ بلغارستان؛ اسپانیا؛ بلژیک و یونان

بهترین کشورها برای مهاجرت پرستاران

پذیرفته شدگان رشته پرستاری و پرستاران فارغ التحصیل به راحتی می توانند ویزای کشورهای خارجی را بدست آورند چراکه با توجه به شیوع کرونا وکمبود نیروهای کادر درمان نیاز به این قشر بیشتر از قبل شده است و بسیاری از پرستاران برای درآمد بیشتر و زندگی بهتر تصمیم به مهاجرت می گیرند.

کشورهایی مثل استرالیا؛ کانادا؛ لوکزامبورگ؛ آلمان؛ نروژ؛ شیلی؛ هلند و ایرلند پذیرای افرادی در این حرفه ی شغلی می باشند که در کنار درآمد بالا مزایای عالی و شرایط ایده آل زندگی را برای این افراد به وجود می آورد و در بین کشورهای ذکر شده کشورهای آلمان و کانادا جزو بهترین کشورها برای مهاجرت پرستاران ایرانی شناخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *